3 Şubat 2014 Pazartesi

Buse Güner’in 28 Kilo Verme Anısı

6 kiloya ulaştıktan sonra kendimi çok kötü hissediyodum. insanlar ben yürürken bana bakıp gülüyorlardı, öğretmenlerim beni kilom için uyarıyorlardı, ailem beni uyarıyordu, dışarıya çıkmaya utanıyordum, çok çabuk yoruluyordum, kıyafetlerim olmuyordu bir gün babamın sözü çok ağrıma gitti. İyice şiştin abinin düğününe 2 ay var ne giyceksin senle yolda karşılaşcam utanıcam o derece dedi normalde babam benle asla bu şekilde konuşmazdı ama adam beni o şekil görünce ciddi ciddi canı sıkılıyorudu, işte o gün karar verdim ve 2 ay boyunca ağzıma çikolata sokmadım. 2 ayın sonunda azar azar haftada 1 veya 1.5 çikolata yiyordum. Zayıflama 2 ayda 8 kilo verdim abimin düğününde 78 kiloya inmiştim fakat hala kıyafetler bana olmuyordum biraz daha diyet yaptım ve tabiki sporda 9 ayda 86 kilodan 58 kiloya kadar düştüm şimdi herşeyi rahatlıkla giyebiliyorum.
Rahat rahat yürüyebiliyorum. Sizi en iyi ben anlarım iş işten geçmeden acil bi diyete başlayın diyet dediğim sadece salata değil normal yemek yiyin ama az yiyin ekmek günde sadece 1 dilim yiyin ben böyle yaptım ve şuanda inanılmaz mutluyuyum…:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder